Ιγνάτης Ψάνης
Τις είδαμε, μας άρεσαν, προτείναμε στον αγαπητό μας Γιάννη να μας τις στείλει στο “Πανόραμα” και μετά από όλα αυτά τις ανεβάσαμε.
Πρόκειται για τρεις εξαιρετικές φωτογραφίες, που αξίζει τον κόπο να τις μοιραστούμε.
Πανδαισία χρωμάτων, θαυμασμός και απόλαυση. Η φύση στα καλύτερά της!!
“κι η φύσις ηύρε την καλή και τη γλυκιά της ώρα”-Δ. Σολωμός



(οι φωτογραφίες υπόκεινται σέ πνευματική ιδιοκτησία
Προσωπικά ελεύθερες για τον κο ΨΑΝΗ ΙΓΝΑΤΙΟ )
Γιάννης Καμπουρόπουλος